Naloge svetovalnega dela na šoli opravljajo:
- Sabina Kelc, socialna delavka (socialno ekonomska vprašanja, zdravstveno varstvo, koordinacija dodatne strokovne pomoči, prešolanja učencev, skupnost učencev, šolska klima, kultura in učenje učencev od 1. do 5. razreda, učna pomoč učencem Romom). Kontakt: 02 250 43 18, sabinak@osfrsmb.si.
- Mateja Ivankovič Bubić, psihologinja (koordinacija nadarjenih učencev, izbirni predmeti, posebni status, vpis v 1. razred, prevozi učencev v in iz šole, šolska klima, kultura in učenje učencev 6., 7. in 9. razreda, izvajanje dodatne strokovne pomoči). Kontakt: 02 250 43 06, matejai@osfrsmb.si.
- Urška Oblak, pedagoginja (karierna orientacija, raziskovalna dejavnost, izobraževanje na domu, šolski sklad, šolska klima, kultura in učenje učencev 8. razreda, izvajanje dodatne strokovne pomoči). Kontakt: 02 250 43 16, urskao@osfrsmb.si.
Izvajalke dodatne strokovne pomoči na šoli so pedagoginje Iris Lipovšek, Nataša Veber, Petra Jesenek Bračko, Nastja Spasković, Nataša Klemenc Žgajnar, specialno pedagoginjo nadomešča Anja Špur, mobilni specialni pedagoginji Sanja Brumen iz CIRIUS Kamnik in Lucia Geržinič iz OŠ Gustava Šiliha Maribor ter mobilna psihologinja, Martina Šrajner, iz OŠ Ljudevita Pivka Ptuj.
Svetovalna služba se vključuje v reševanje pedagoških, psiholoških in socialnih vprašanj v šoli. Pomaga vsem udeležencem v šoli (učencem, učiteljem, vodstvu, staršem) in z njimi sodeluje na naslednjih področjih vsakdanjega življenja v šoli: učenja in poučevanja, šolske kulture, vzgoje, klime in reda v šoli, telesnega, osebnega (spoznavnega, čustvenega) in socialnega razvoja, šolanja in karierne orientacije in na področju socialno-ekonomskih stisk.
Svetovalna služba sodeluje pri vzpostavljanju in vzdrževanju za optimalen razvoj vsakega učenca v šoli, zato njeno delo temelji na posebni skrbi pri sprejemanju in uvajanju otrok v šolo, pri raznih prehajanjih v času osnovnošolskega izobraževanja ter pri prehodu učencev v poklic oz. na naslednjo stopnjo izobraževanja, upoštevanju splošnih značilnosti razvoja in učenja ter ugotavljanju in upoštevanju posebnosti v njihovem telesnem, osebnem in socialnem razvoju; ugotavljanju in upoštevanju značilnosti ožjega in širšega okolja, iz katerega prihajajo učenci, upoštevanje splošnih značilnosti šole kot ustanove in njenih posebnosti; ugotavljanje značilnosti in možnosti vsakdanjega življenja in dela v šoli (v oddelčni skupnosti, učnih skupinah, interesnih dejavnosti, pri pouku in zunaj njega).
Dejavnosti se medsebojno prepletajo; tako razvojno in preventivno delo kot nudenje pomoči potekata na osnovi načrtovanja in evalvacije.