O projektu

Projekt POGUM

 

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada, ki deluje pod okriljem ZRSŠ in MIZŠ. (Finančna podpora: skupna višina sredstev, namenjenih za izvedbo projekta, znaša 3.299.864,57 EUR.)

Naša šola se je vključila v projekt POGUM  (PO-djetnost, Gradnik za-Upanja Mladih) – »Krepitev kompetence podjetnosti in spodbujanje prožnega prehajanja med izobraževanjem in okoljem v osnovnih šolah«.

Mi v projekt vstopamo kot implementacijska šola. Projekt bo trajal do leta 2022.Člani projektnega tima POGUM smo:

  • Katja Pregl – ravnateljica
  • Dušan Čerček – pomočnik ravnateljice
  • Mateja Klemenčič- članica
  • Mateja Kočevar– članica
  • Katja Roj oz. Nina Markuš – članica
  • Sanja Šemrov – koordinatorica projekta

Namen projekta je razviti, preizkusiti in implementirati model spodbujanja kompetence podjetnosti v osnovnih šolah, s katerim bi omogočili učencem lažje prehajanje med osnovno šolo in okoljem.

Učencem želimo približati in v njih spodbuditi podjetni način razmišljanja.

Tako smo si zastavili izziv, urediti šolski park, da bo aktivneje zaživel v ožjem in širšem prostoru, povečati njegovo uporabnost in s tem spodbuditi učence k večji lastni aktivnosti.

S pomladanskim časom bo tako nastajala učilnica na prostem. Vsaka triada si je z operativnim načrtom zadala nalogo kako oplemeniti to učilnico, da bodo lahko v njej čimbolj aktivno sodelovali. Naš namen je poiskati dejavnosti, ki bodo čim bolj trajnostno naravnane in skozi različne dejavnosti sledile kompetencam podjetnosti.

  • Tako bo prva triada v okviru projekta ob učilnici na prostem uredila čutno pot. Vse leto bodo učenci namreč zbirali ideje o obliki čutne poti, iskali poti do pridobitve samega materiala, ki bo zadostil predvsem čutilu tipanja in ga bomo nato v pomladnih mesecih lahko umestili v samo čutno pot.
  • Druga triada bo uredila kmečki vrt z izbranimi rastlinami. Učenci bodo pri pouku NIT načrtovali velikost in obliko gredic, razmišljali o možnosti priprave ustrezne prsti, izbirali ustrezne rastline, ki bodo sodile v pripravljeno okolje, jih posadili ter spremljali in negovali njihovo rast.
  • Tretja triada pa bo postavila vremensko hišico. S pomočjo različnih virov in tehnologije se bodo seznanili z različnimi merilnimi napravami in pripomočki za opazovanje vremena, nato pa bodo izbrali temu ustrezne naprave, katere bodo sami izdelali.